16 Mayıs 2012 Çarşamba

Evleniyor(muş)...

Aşk,evlilik,flört vs konularının,çocuk algısındaki karşılığını merak etmekteyim.Zannımca,en çok kimi seviyorsan onunla evlenirsin gibi bir algı söz konusu;buna mukabil, kardeş,anne,baba gibi aile içinden kimselerle evlenmekte hiçbir sakınca yok onların nazarında.Zira ZE, bugüne dek hep "ben büyüyünce RU ile evlenicem" söyleminde bulunur-du.

Ta ki bu akşama kadar...

Akşam babasıyla kız tavlası oynarken itiraf ediverdi birden:

ZE :"Biz Ziya'yla evlenicez biliyor musun anne?"
A:   Hönkkkk !!!
A:  "Ziya'da kim kızım?"
ZE: "Arkadaşım"
A:   "Sizin sınıftan değil galiba,ismini hiç duymamıştım"
ZE: "Hayır,Çizmeli kedi sınıfından"
A:  "Hımmm sizden büyük yani"
ZE: " Evet,en büyük sınıftan"
Olgun takılıyoruz anlaşılan :)
ZE:  "O beni yanaklarımdan öptü"
O ana kadar gayet sakin dinleyen babanın antenleri dikleşiverdi hemen:
B:  "aaaaa olur mu kızım,öptürme öyle kimselere" :)))
Klasik Türk kız babası nolcak 
ZE: "Bi de dudaktan öptü beni"
!!!! aman aman babanın görüntü karlanıverdi birden;ayar şart:
B: "hiiiiiiiiiii,sakınnnnn"
A: "annecim arkadaşlarınla yanaktan öpüşebilirsin tabi ama aileden biri dışında dudaktan öpmüyoruz kimseyi olur mu?"
ZE: (duymazdan gelerek ve gayet üstünkörü) "tamammmmmm"

Büyüyoruz galiba...


14 yorum:

  1. :))) babanizin profil resmi olustu kafamda, bu sohbet icinde:)))
    sanirim bu evlenicem durumlari kiz cocuklarina mahsus. cunku benim bildircinda der "anne ben seninle evlenicem, anne ben babamla evlenmiycem, anne ben Ege'yle evlenicem" gibi. Ailemiz disinda kimseyi soylemedi henuz cok sukur:) Bazen baba-anne aramizda konusuyoruzda ileride su arkadasim, bu arkadasim derse ne yapariz diye; babmizin gozleri donuyor, adamin bakisi degisiyor:)
    neyse operim Ze'yi yanaklarindan:)

    YanıtlaSil
  2. Ahahahaaa cok guldum ah su kiz babalari. tepkiler hep ayni mi olur ya.... bizim kizda bu aralar her hafta bi damat degistiriyor babamiz isyanlarda :)

    YanıtlaSil
  3. :)) yakın zamanda çok benzer bişey yaşadık biz de :) eşim hayat sigortası yaptırmaktan söz etti, kalbi dayanamayacakmış :))) büyüyorlar sorma gönülcüm :)

    YanıtlaSil
  4. oyyyy kurban olurum onu yaratana, maşallah allah nazardan saklasın, babanın tepkileri o kadar benzer ki gülmekten öldüm. neyseki bizimki ilk aşkını önce bana itiraf etmişti üzgün gözlerle, anneciğim üzgünüm ama evden ayrılmayacağımı söylemiştim ya aslında ayrılmam gerekecek çünkü ardayı seviyorum :))

    YanıtlaSil
  5. Amanin! bizim babmız duysa nolurdu bilmiyorum.Gider topuklarına sıkardı heralde :)))

    YanıtlaSil
  6. Ha ha. Baba yine de sakin ve ılımlı davranmış Gönülüm.
    Bizimki olsa okulu basar Ziya yı kulaklarından tavana asardı :D

    YanıtlaSil
  7. :))sabah sabah iyi geldi bana ZE...canım ya,en güzel yanları bu doğallıkları olsa gerek ama bi on yıl kadar sonra babanın yanında bu kadar rahat konuşamayacaktır:)tadını çıkarsın iyisimi:)

    YanıtlaSil
  8. ha ha ha :)))) sabah sabah iyi geldi bana bu neşe :)))))

    YanıtlaSil
  9. bak sen Ziyaya :) Canın kızlarla hiç alakası yokken şimdilerde bizde de ufak flörtler başladı,keşfediyorlar işte her şeyi zamanı geldikçe..çoh hoşlar çokk..

    YanıtlaSil
  10. şimdi çok tatlı geliyo da :)))

    YanıtlaSil
  11. Babaya bravooo benden bizimki olsa ne yapardı anlatmak bile istemiyorum:))))))))))

    YanıtlaSil
  12. canım benim yaa sanırım kıs babası yada annesi olmak boyle bir sey işte Rabbim sakınsın.:)

    YanıtlaSil
  13. akşam umutsuz ev kadınlarının tekrarı vardı.. ordaki sahne geldi gözümün önüne.. anası kızını alıp dayandı kapıya sizin ikizler bizim kızım öpmüş diye.. :)) iyi kızını alıp gitmemiş kapıya.. :))

    YanıtlaSil
  14. Kız babası olmak böyle bir şey galiba.Bizim ki de şimdiden evlilik yaşını düşünüp nasıl vermeyeceğini planlıyor.Kendisi tek seferde aldı oysa:)))Kızına düşkün baba profilini çok severim ama ben..Allah ayırmasın.O Ziya'da akıllı olsun:))))

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails