11 Kasım 2011 Cuma

YA'nın Dünyası ve Anne Emeği Yatak Örtüsü

Bir süre önce-sanırım iki ay kadar oldu-, sevgili Sihirli Günce'den esinlenerek,YA'nın yatağının üstünde kullanmak amaçlı örmeye başladığım rengarenk cıvıl cıvıl el emeği battaniyemiz bitti nihayet.
Aslında biteli 2 hafta kadar oldu -belki de daha fazla- fakat bugün yarın derken ancak şimdi yayınlayabildim.
Gören herkes bayılıyor,bakalım siz nasıl bulacaksınız?


Bir kere örmesi çok keyifli.Asla offff demedim bilakis fırsat kolladım elime alabilmek için.Çocukların okula gidişiyle beraber,ortalığı alelacele toplayıp hemen oturdum başına sepetin,ördüm de ördüm...
Öyle ki gittiğim yerlere bile yanımda götürdüm.Kelimenin tam anlamıyla "bütünleştik" yaklaşık 2 aydır onunla.Rengarenk iplerle örülüşü içimi açtı ve beni ona daha çok bağladı sanki.
Terapi gibi resmen.Aldı mı elime,ne dert kaldı ne gam...
Koskoca örtüyü bitirdim,yetinmedim bir de kırlent ördüm üstüne.Hatta gaza gelip bir de acaba stor mu yapsam diye düşünmekteyim şu sıra.
Abartmasam mı acaba?


Elime fotoğraf makinasını almışken,YA'nın odasını da çekeyim istedim.Geleceğe bırakılan bir anıysa bu blog madem,odasını da hatırlamalı çocuk değil mi?


Çok sevmiştim ben odasını seçerken bu mobilyaları.Modoko'da ki onca seçenek arasından,bu sade,iç açıcı ve  kullanışlı modeli beğenmiştim.Abartıdan uzaktı,öyle çok civcivli birşey değildi.İlkokula başlayana dek rahatça kullanabilir diye düşünmüştüm.Odası biraz küçük olduğundan sıkış tıkış olsa da fena sayılmaz yine de.


Sandalyesini emzirme amaçlı kullandım ilk aylarda.Şimdi ise kitap okuma köşesi olarak değerlendirilmekte.Kitaplarımız bu kadarla sınırlı değil elbet,bir kısmı da ikizlerin odasında...


YA odasında pek vakit geçirmeyen bir çocuk maalesef.Daha çok salonda bizimle birlikte olmayı tercih ediyor.
Bu sebeple düzen müzen kalmıyor ortada haliyle.


Odanın duvarlarını süsleyen resimlerin büyük kısmı YA'ya ait faaliyetlerden...Odasında sergilemek hoşumuza gidiyor.Biraz kalabalık görünüp gözümüzü yorsa da,değerlerine paha biçilemez...


Seneye, bize ait olan bu daireyi kiraya verip, YA'nın başlayacağı okula yakın bir semtte ev kiralamayı düşünüyoruz inşallah.Bu kesinlikle daha geniş ve ferah bir daire olmalı.Çocukların odalarında da düzenlemeye gideceğiz o zaman.Çeşitli olasılıklar var kafamda.Oğlanlara beraber, kıza ayrı bir oda düşünüyorum.Ya da YA okula başlayacağı için sakinliğe ihtiyaç duyacağından yine eskisi gibi mi devam etsek diye de düşünmekteyim.Henüz karar veremedim,yaza kadar zamanımız var.Önerilere açığım...


Örtü sahiden de güzel olmamış mı ama yaaa???

69 yorum:

  1. bayıldımmm..
    resmen içim açıldı valla:-)
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Örtüye bayıldım ellerine sağlık Gönülüm ben de örebilirmiyim ki acep nasıl yaptın bir de onu yazsan:)
    Odasını beğendim yakışıklı prensin sen de benim gibi sadelikten yanasın anladığım kadarı ile şık ama sade :)

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık çok güzel olmuş.,b,en bu ,modeli hep siyah tabanlı görmüştüm açıkcası beyaz daha güzel .güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  4. güzel ne kelime harika olmuş bayıldım bayıldım:) ellerine gözlerine yüreğine sağlık birde sabrına hayran kaldım ben sanırım beceremem

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Güzel mi?
    Şaka mı yapıyorsun?
    .
    .
    .
    HARİKULADEEEEE....
    .
    .
    .
    Nasıl kıskandım, nasıl kıskandım anlatamam. Allah, evlatlarınıza ve sizlere sağlık, huzur versin, ellerinize sağlık. Bu resmi yan tarafa koysanız da bloğu her açtığımda şıp diye görsem?
    selam ile...

    YanıtlaSil
  7. zaten örerken de söylemiştim.şimdide söylüyorum.enfes bişi bu örtü.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık, bayıldım;)

    YanıtlaSil
  9. Fikrimi alma nezaketinde bulunduğun için öncelikle teşekkür ederim Gönül'cüm.Fikrime gelince;
    Tek kelime ile mükemmel olmuş canım..Renklerini çok güzel seçmişsin bir kere.Çokta güzel örmüşsün..Yamaç'ın güzel odası gibi oda çok güzel olmuş canım:)))

    YanıtlaSil
  10. Yok ben duramam, çatlarım bunu örmezsem. eeee birde tariini verirsen çok süper olur hani yani :)e kış da gelmiş ne güzel di mi ! örmeliyim ben örmeliyim.

    Oda da harika söylemeden geçemeyeceğim.

    YanıtlaSil
  11. süper olmuş süpeerrrrr..maşallah valla...ben olsam bir heves başlar daha 2. sıraya gelmeden dolabın karanlık bir köşesine fırlatırdım:) Önünde saygıyla eğiliyorum:) sevgiyle

    YanıtlaSil
  12. gönülcüm ellerine sağlık, çok hoş olmuş yatak örtün, oda da benim sevdiğim gibi beyaz, çocuk odaları için sade bir takım iidir çünkü ıvır zıvırı bitmez, çok göz yormamış olur, yamaçınki de çok güzel,
    ah bide evlerimiz şöööyle 300 m2 fln olsa :)))

    YanıtlaSil
  13. Gönülcüm çok güzel olmuş ellerine sağlık...
    Bayldım gerçekten...

    YanıtlaSil
  14. Cok cici olmus gercekten, ellerine saglik. Ben de buna benzer birsey ordum bu sene ama bu kadar buyuk ormeye sabrim olmadigi icin koltuk battaniyesi olarak kaldi. Ama seninki nefis olmus cidden.

    YanıtlaSil
  15. Canım ellerine sağlık çok çok güzel olmuş :) Bende örüyorum bu modelden yine :) Kenarını nasıl yapsam diye düşünüyordum, sayende o dertten de kurtulmuş oldum :)

    YanıtlaSil
  16. gönül hiç güzel olmamaış ya ne o öyle sen en iyisi yarın akşam kapıya at(anca yarın akşam orada olurum çünkü:)
    çok çok güzel el emeği birde paha biçilemez :)

    YanıtlaSil
  17. Tek kelimeyle HARİKA olmuş. Bayıldım
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  18. Güzel ne kelime muhteşem ötesi:) Bayıldım bayıldım maşallah sana ellerine kollarına sağlık ne hamaratsın ya özendim:))

    YanıtlaSil
  19. bende görüyorum bu örtüyü hep bende beğenıyorum ama neden hiç yapamıyorum:(
    harıka olmus yıne..

    YanıtlaSil
  20. Burcucum,
    Teşekkür ederim.Bende Sihirli Günce de görüp aynen böyle demiştim.
    Sende dene istersen.
    Öperim canım...

    YanıtlaSil
  21. Aylinim,
    Sen neleri becerebilen bir hatunsun bunu mu yapamayacaksın Allah aşkına.El işinden birazcık anlıyorsan sende pekala yapabilirsin.İstersen daha yakın foto çekip göndereyim sana.Bu tip tığ işlerinden daha önce yaptıysan anlarsın zaten.Alakan yoksa zaten anlatmayla anlaşılmaz diye düşünüyorum.
    Öperim arkadaşım...

    YanıtlaSil
  22. Onlar uyurken,
    Bende siyah tabanlısını gördüm,çok da hoşuma gitti ama hem bizim odamızın rengine uyum sağlamazdı hemde çocuk için uygun bir renk olmazdı.Ama kendim için düşünebilirim siyahlısını.
    Sevgiler çookk..

    YanıtlaSil
  23. Canım örtüye bayıldım ellerine sağlık çok güzel olmuş.
    YA'nın odası da çok hoş. Bu arada bir şeyi merak ettim biz karyolanaın bir yanını duvara dayadık:) açıktaki bölümde ise her gece yere minder diziyorum yine düşüyor yine düşüyor:) İda'nın yatağı böyle koysak var ya karyolada yatamaz bir o yandan düşer bir bu yandan. Nasıl deli yatıyor.YA düşüyor mu:)

    YanıtlaSil
  24. Şerifecim,
    Teşekkür ederim.Benim de başlayıp yarım bıraktığım işler çoktur ama bu inanılmaz keyifliydi.Birde ortaya güzel birşey çıkınca keyfim katmerlendi.Beğendiğine sevindim.
    Sevgiler...

    Ballı Lokmam,
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  25. Ahu,
    Teşekkür ederim :)
    Sevgiler...

    Ecehan,
    Nasıl güzel sözler ne iyi dilekler bunlar böyle.Teşekkür ederim çooookkk.Beğendiğine sevinim,seni mutlu edecekse ve yolunu buralara hep düşürecekse görmek,koyarım elbet.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. Deli Annecim,
    Teşekkürler :)

    birkiüç,
    Sağolunuz varolunuz efemm :)

    YanıtlaSil
  27. yerdenuzakcım,
    Mersüüü,senin de gönlüne sağlık.
    Sevgiler...

    Sihirli Güncem,
    Fikrin önemli tabi.Senin gibi elinden mükemmel işler çıkan biri nazarımda bilirkişidir.
    Beğendiysen ne ala.O ayıcıklı battaniyede de gözüm kaldı lakin onun detayı fazla.Acaba sıkılır mıyım diye düşünmekteyim...
    Sevgiler Özlem'im.

    YanıtlaSil
  28. Selmacım,
    Yap tabi yaa.Belli ki sende beceriklisin.Hamurunda var bu anladım;)Yaparsın elbet.Daha detaylı resim çekeyim yakından gör.
    Ya da en iyisi bir araya gelelim de getireyim ben sana motiften örnek :)

    YanıtlaSil
  29. Dilekcim,
    Yok yok eminim seninde hoşuna gider elinden bırakamazdın.Bağımlılık yapıyor vallahi.Ben ve örgüm ayrılmaz bir bütündük nicedir :)
    Hadi sende dene.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. Güzel Aysun'um,
    Becerikli annenin iş bilmez kızı olmaz herhalde.Sende ne işler vardır kim bilir.
    Evet açık renk çocuk odaları her zaman iyidir.Ama tek dezavantajı çocukların boya kalemleriyle onlara kara tahta muamelesi yapması sonucu izlerin kendini belli ediyor olması.
    Ayhhh 300 m2 mi dedin.Ne şahane olurdu.Şöyle 60 m2 salonlu,giyinme odası,oyun odası,ütü odası,kileri cartı curtu olan dimi?
    200 m2 de razıyım a canım.Daraldım 90 m2 lik hap kadar daireden.Çok şükür deyip nankörlükten kaçınmak lazım ama.Bunu bulamayanlarda var...

    YanıtlaSil
  31. Esincim,
    Teşekkür ederim.Bende senin yaptıklarına bayılıyorum.Hamarat hatun seni :)
    Öptüm çookk...

    acai_berry,
    aa bak merak ettim seninkini de şimdi.Yayınlamış mıydın?

    YanıtlaSil
  32. adaşehircim,
    Becerikli hatun sayısı çokmuş etrafta.Nasıl çıkıyor birer ikişer.Eminim seninki de çok güzel olmuştur.
    Sevgiler...

    Sezobigocum,
    :))))
    Sen beğendiysen senin içinde yaparım canım ne demek.Bebeğinin cinsiyeti belli olsun onun için daha küçük boyda bebek battaniyesi öreriz olmaz mı?
    Ciddiyim bak..

    YanıtlaSil
  33. Elifcim,
    Teşekkür ederim :)
    Sevgiler...

    Sevdecim,
    Sağolasın,bal damlıyor ağzından:)Varsa böyle becerilerin yap sende hemen.Bebeğe çeyiz niyetine;)
    Öptüm çoookk.

    YanıtlaSil
  34. Nohut oda'm,
    Teşekkür ederim.Yaparsın sende yaparsın.Var sende de yetenek belli;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  35. Ebrucum,
    Teşekkür ederim.
    Yamaç'ın karyolası da önceden duvara yaslı idi.Yakın zamanda bu şekli aldı.Benim oğlum deli yatmıyor.Koyduğum gibi kalkıyor.Tabi tüm geceyi kendi yatağında geçirirse :(
    Koruma falan taktırsanız yatağına...

    YanıtlaSil
  36. son zamanlarda gördüğüm en güzel çalışma bu renkleri öyle güzelki bende çok heveslendim ama yapamam :( sıkılırım hemen ama çok güzel olmuş bu bayıldım cidden :) ya odası ya dolabı hepsi birb,irinden güzel çok zevkli bir annesin yaruze

    YanıtlaSil
  37. mavii,
    Uçurdun beni keyiften bilesin.Nasıl teşekkür etsem bilemedim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  38. gerçekten güzel olmuşşş ki ben örgü felan sevmem,öresim geldi...

    YanıtlaSil
  39. örtüyemi,odayamı bilemedim ama ağzım açık kaldı.süper olmuş.ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  40. Sahiden de çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  41. Ellerine sağlık Gönülcüğüm ,çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  42. deren,
    Teşekkür ederim.Bende görür görmez heveslenip başlamıştım zaten.Aynı hevesle de bitirdim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  43. Key-i Sibel'cim,
    teşekkür ederiz iltifatların için.Seninde gönlüne sağlık.
    Öperim çoookk...

    YanıtlaSil
  44. şirin anne,
    Teşekkür ederim.
    Sevgiler:)

    İlknurum,
    Sağol canımıniçi.Öperim çoook.

    YanıtlaSil
  45. bugün kızımı öğle uykusuna yatırırken odasını inceledim,her gün içindeyiz ama hiç fotoğrafını çekmedim , nasıl hatırlayacak diye hayıflandım ki sende yazında aynı şeyden bahsetmişsin...

    ve battaniyene deli annem gibi tek kelimeyle bende
    bayıldım gönülcüm..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  46. Sen ne hamarat hatunmuşsun meğer Gönül :))) Bayıldım, süper olmuş.

    YanıtlaSil
  47. Merhabalar,
    Bloguma yaptığınız ziyaraet için teşekkür ederim.İnanın sizin kadar hamarat bir hatun değilim:))
    Bittim bu örtüye...Ayrıca sabır işi.Elinize emeğinize sağlık.
    Sevgiyle:)

    YanıtlaSil
  48. Hayriyeciğim sen nerelerdesin yaaa??
    Valla özlettin kendini.Döneceksin aramıza değil mi?
    Bak bekliyorum en kısa zamanda fındıklı kurabiyenin odasının resimlerini :)
    Battaniyemizi beğenmene sevindim canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  49. Busem,
    Ayıptır söylemesi her numaradan az buçuk vardır bende.Numara derken, yetenek anlamında tabi.
    Şaka bir tarafa teşekkür ederim canımıniçi.
    Sevgiler...

    Gönülçelen,
    Teşekkür ederim iltifatlarınız için.
    Geliş gidişlerimiz bol olsun inşallah.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  50. Ayy bu nasil güzel bir oda...
    örtü de nasil yaki$mi$...
    ellerine emegine saglik..
    cok güzell

    YanıtlaSil
  51. AAAAAAAAA...... 2 ayda bitidin demek ağzım açık kaldı.. Süper olmuş nasıl bayılmayalım.. heee?????

    YanıtlaSil
  52. Aslıcım,
    Teşekkür ederim.Seninde gönlüne sağlık canım:)
    Sevgiler...

    Acemi Cadıcım,
    Zevkle örünce çabuk bitti dolayısıyla.Teşekkür ederim güzel iltifatların için.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  53. Çok güzel olmuş gönül.Ellerine sağlık.Renklerin uyumu harika....

    YanıtlaSil
  54. Havvacım teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  55. cok güzel olmus, cok begendim <3

    YanıtlaSil
  56. Minik bir bebek battaniyesi olacaksa sıkmaz da ,senin çocuklara göre planlıyorsan sıkabilir canım..Ziya çok teferruatı var..
    Sevgiler benden Gönül'cüm:)))

    YanıtlaSil
  57. Çirkin hatun,
    Teşekkür ederim.:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  58. Sihirli Güncecim,
    Seninki gibi bebek battaniyesi düşünüyorum.Bakalım sanırım başlayacağım,ama motifleri yakından görmem gerek.
    Senden resim ve açıklama isteyebilirim.
    Öperim Özlemcim...

    YanıtlaSil
  59. Harika olmuş, ellerinize sağlık. Mobilyalara da şahane uymuş,dekorasyon dergilerinden farkı yok :) Örgü işleri çok zevkli,strese bire bir...Sinir stresi öre öre çıkatmak lazım :D hehe...

    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  60. Dijital Günlük,
    Teşekkür ederim.Odaya uyumu beni de mutlu etti.
    Örgü ile meşgul iken off duruma atıyorum kendimi.Telaşelerden sıyrılıyorum yaa bir iyi geliyor ki...
    Sevgiler benden de...

    YanıtlaSil
  61. Çok güzel olmuş gerçekten. Ne kadar çok motif var, sahi kaç tane? Beyazla birleştirmeniz ayrıca çok güzel. Odaya da bayıldım.

    YanıtlaSil
  62. Oda çok güzel, hele o battaniye muhteşem olmuş, ellerinize sağlık, maşallah da demeli bence, bende böyle bir tane beyaz istiyorum, bu yatak üzerindeki halini görünce kesin kararmı verdim öreceğim :)

    YanıtlaSil
  63. Sevgili Cebimdeki Renkler,
    Boyutları 13*19 yani toplam 247 motif.Kulağa çok geliyor ama örmesi öyle keyifliki hiç rahatsız etmiyor.
    Tavsiye ederim.Sıkıntıya birebir:)

    YanıtlaSil
  64. Sevgili Derya Kuzusu,
    Hoşgeldin öncelikle,ayrıca teşekkür ederim.Sizin marifetlerinizin yanında benimkilerin lafımı olur.Her fırsatta faydalanacağım bloğunuzdan bilesiniz.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  65. çok süper olmuş eline sağlık. ama bunu kaç ayda ördünüz merak ettim ? bende aynısına başladım ama ör ör bitmiyor fenalık geçireceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.2 ayda bitirdim ben bu örtüyü,çok keyif aldığımdan elimden bırakmak gelmedi hiç,o nedenle çabuk bitti.
      Size de kolay gelsin :)

      Sil
  66. Harikaaaaaaa, bayıldımmmm, ben çok severim motifli örtüleri, beyaz fonda daha bi güzel olmuş, ellerinize sağlık, ben de yapıcam inşallah böyle bişey ;)

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails