27 Nisan 2012 Cuma

Etekçi Geldi Hanımmmm :)

Dün yayınladığım postta, kızım için ördüğüm bu şirin etekle çekilmiş fotolarını eklemiştim.Bu denli beğeni toplayıp,talep edileceğini aklımın ucundan geçirmemiştim oysa.Birkaç blog arkadaşım "bende isterim" deyince zevkle ve tamamen gönlümden geçen samimi duygularla mail atıp adreslerini istemiş ve hediye etmeyi arzulamıştım.(Duygularım hala baki)Keşke tüm dostlarıma yapıp gönderebilme imkanım olsa fakat bu hem zaman,hem de maddi açıdan külfet oluşturabilirdi benim için.Bu nedenle şöyle bir yöntem geliştirdim:




Ben ki, karakter olarak oldukça girişken,dışa dönük ve sosyal olsam da;mevzu satış,pazarlama,girişimcilik ve bilhassa para vb.konular olduğunda tam anlamıyla acemi,tutuk ve sıkılgan bir yapıya bürünüveriririm.Öyle ki,çalıştığım dönemlerde maaş zammı yahut diğer maddi haklarla ilgili  konularda hiçbir zaman talepkar olamamış hatta hakkım olanın bile peşine düşemeyerek ezik duruma düşmüş,kimi zaman bu nedenle sulu gözlülük edip ağlamışlığım vakidir.
Dün sevgili Hatice ve Sevgili Sitare beni dürtmese, hayatta tenezzül edip böyle bir işe girişeceğim yoktu.Fakat sonra mantıklı buldum ve madem bunca ilgi gördü o halde neden ticarete dökmüyorum dedim :)
Acemiliğim fiyatlandırma konusunda yanılgıya sürükledi beni.Şöyle ki,ilk olarak faceden duyurdum bu projemi; tezcanlılığım ve para mevzuularındaki tutukluğumdan dolayı çekindim ve emeğimin bedelini karşılamayacak bir fiyat belirledim gayet üstünkörü.Sonra bir arkadaşım "bu fiyat çok düşük değil mi?" deyince uyandım ve fiyatı bir miktar yukarı çektim.Nitekim kullandığım ip özel bir ipti ve fiyatı da diğer iplere göre çok daha maliyetliydi.Üstelik ben bedeni gözetmeksizin tek fiyat belirlemiştim,oysa ki 4 yaş üstü için  üç adet yumak kullanılması gerekiyordu dolayısıyla bu işin astarı yüzünü geçiyordu.Velhasıl,

Şayet dileyen olursa

0-3 yaş için 30 TL

4-7 yaş için 40 TL ücret belirledim.

Talep eden olursa mailden adreslerini bırakmaları suretiyle kargo yoluyla ya da yakın olanlar için elden ulaştırabilirim.
Not:İpin değişik renkleri de mevcuttur.

Bir de siz dostlarımdan bir ricam olacak:
Mümkünse kendi sayfalarınızda ya da diğer sosyal ağlarda paylaşırsanız daha geniş kitlelere ulaşmak konusunda bana büyük katkıda bulunmuş olursunuz;ben de size müteşekkir olurum tabi :)

Sevgilerimle...

18 yorum:

  1. bolllllllllllll satışlar dilerim gönülcüm ahh ahh bir kızım yokk ki:)
    aynı bende sen gibiyiim bu satış konusunda ne dediğini öyle iyi anlıyorum ki.umarumrım işten başını kaldıramazsın inşallahhhhhhhhh:)

    YanıtlaSil
  2. erkek çocukları olanlar battaniyeyi alabilir mi :)

    YanıtlaSil
  3. Canım ne kadar güzel bende kızıma örmüştüm bu ipten
    Maaliyetlerini biliyorum fiyat konusunu gayet iyi düşünmüşsün tabiki elinin emeğini alacaksın bence hiç utanıp sıkılma :))

    Bol satışlar dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel olmus canim ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  5. Çok şık bir etek gerçekten.
    el emeği, göz nuru.
    Harika bir fırsat sunuyorsun aslında ;)

    YanıtlaSil
  6. Hayırli bereketli olsun.Benim siska kızıma etek yakışmıyor ki!Bacakları kurdan gibi çıkıyor yavrumun.Besiye çekeyim onu sismanlasin azıcık sonra siparis edelim eteğimizi inşallah.Ellerine saglık...

    YanıtlaSil
  7. kızım olsa bir dakika durmazdım.. çok güzel çünkü:)

    YanıtlaSil
  8. şimdi bende kızım olsa diycem:))
    boool satışlar diliyorum

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor bol satışlar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  10. evet evet bende bataniye isterimmm.harbiden geçen postu okuyuncada gözüm battaniyeye kaymıştı o yüzden eteği es geçmişim. ama süpermiş.bol satışlar olsun şimdiden.ilk fırsattan blogtan duyururum canım...

    YanıtlaSil
  11. Canım benim harika bir iş çıkarmışsın.Hemen benim de Peri'ye örmem lazım.Tam da bizim süslülere göreymiş bu model..Eminim senin fıstık bayıla bayıla giyiyordur.İpimi temin edeyim yardım isteyeceğim senden..:)))

    YanıtlaSil
  12. Gönül'üm arkadaşlar çok doğru söylemişler. Ellerine emeğine sağlık. Hayırlı kazançlar dilerim canım benim. Benim blogda duyuracağım en kısa zamanda.

    YanıtlaSil
  13. Tabi ki çok çok iyi fikir, en güzeli el emeği çünkü. Harika olmış etek ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. çookk cicii olmuşş gerçektenn:)
    sayfamdan bir link verip duyuruorum canım hemen..
    boll kazançlar dilerim..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. gerçekden çok sevimli bir etek olmuş canım bende kızıma örmeliyim tez vakitte:))

    YanıtlaSil
  16. harika olmuş, iki oğlandan sonra kız olacağını bilsem dakka durmaz renk renk alırdım walla. Ben de böyle kız bebek(çocuklar için cıvıl cıvıl şeyleri görünce tütü yapmaya başladım Yaruze ama aynen senin gibi olduğum için maalesef ki o ticarete atılma işine cesaret edemiyorum :) Ya birilerine birşey yapınca onlardan para almak çok zor geliyor bana da :(

    YanıtlaSil
  17. Ne kadar şirin ve güzel olmuş beyaz oluşu da ayrı güzel :)
    Ellerinize sağlık bol satışlar..

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails