20 Nisan 2012 Cuma

Sanki Her Tarafta Var Bir Düğün...

Harikalar Dünyası Anaokulunda, Harikulade Çocukların, Harika 23 Nisan Balosundan kareler...

RU ve ZE en şık kostümlerini giydiler ve el ele kol kola okullarındaki bayram kutlamasına katıldılar.ZE sabah giyinirken "ayyy çok heyecanlandım" sözleriyle dile getirdi hislerini...


Nasıl da güzel bir çiftler dimi blogcum.


Prensesimin ruhunda kokoşluk bulunduğundan bugün gerçekten O'nun günüydü.Gözlerinin için parlıyordu keyiften...




Bu çocukların her biri birer şaheser sahiden...



ZE,RU için hep "sevgilim,aşkım" sözcüklerini kullanır.Hatta ben "RU ile evlenicem" boyutuna kadar taşır işi.


ZE'nin yanındaki en yakın ve sen sevdikleri arkadaşı CEM.Ailecek severiz biz Cem'i.Hatta öyle ki,Neco zaman zaman "sen bizim oğlumuz ol,olur mu?" ya kadar vardırır işi.Biz de çocuk az ya :)






RU rehavete kapılmış anlaşılan.Hiç gelemez öyle yorgunluğa falan.Çekiliverir hemen bir köşeye...







Pür dikkat takip ediyorlar gösteriyi...


Balon patlatma yarışması...


Balon patlamış ve ZE çok korkmuş.Bu mahsun hali ondan...







Tüm çocukların Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Kutlu olsun...

Büyük Önderimize sonsuz minnetlerimizle...

ps: YA'cığım seni unuttum sanma.Sen artık kocaman bir abi oldun ve anasınıfına başladın.Okulunda böyle bir kutlama henüz yapılmadı.Pazartesi günü hep birlikte coşkuyla kutlayacağız çocukların en mutlu bayramını kuzucum hiç merak etme...

11 yorum:

  1. sacları ne kadar güzel yaa masallah..

    YanıtlaSil
  2. Bu çocuklar gerçek mi yahu
    Ne kadar güzel evlatlarınız var
    KOCAMAN MAAŞALLAH

    YanıtlaSil
  3. Biri kont diğeri kontes olmuş. 41 kere maşallah bu nasıl güzelliktir yaaa. Bayıldım ikisinede.

    YanıtlaSil
  4. masalda gibiler hepsi.. nasıl da güzeller.. maşallah ordaki bütün çocuklara..

    YanıtlaSil
  5. Nasıl gururla izledim fotoları bilemezsin. Ne kadar şanslı çocuklarımız bu bayrama sahip olmakla. Gönül çok çok güzel kuzuların maşallah. Aslında ben de tüllü elbisesini giydirecektim ama kreş tek model olsun istedi kuzular.
    Bugün odamızı süslemek istiyorum Ece ile. Farkına bilincine daha çok varsın istiyorum bu güzel günün.
    Yamaç abinin de fotolarını bekliyoruz merakla.

    Gününüz, bayramını kutlu olsun çocuklar. Her gününüz böyle geçsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. allahım kızların hepsi kokoş, tuvalet giymişler :))) çok tatlılar ne güzel bir parti olmuş, fotolara bayıldım. ben de kutlulyorum bayramınızı :)))

    YanıtlaSil
  7. oh cocuklar kutlasin boyle guzel guzel eglensinler :)

    YanıtlaSil
  8. Çocukların çok güzel Gönülcüm,maşaallah onlara..Yalnız Kokoş Zeynep 1-2 resimde gösteriyi izlerken ''Eee bunun için mi süslendik biz bu kadar'' der gibi mahsun bakmış :)
    Öperim üçünü de ve tabi annelerini ;)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzeller hepside.Kutlu olsun miniklerin günü :)

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlılar ya maşallah.
    Allah nazarlardan saklasın.

    YanıtlaSil
  11. ne kadar güzel eğlenmişler, kostümler de harika :)

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails