12 Ağustos 2013 Pazartesi

Artık Okuyoruz...

Benim Rüzzz kuzum adına yaraşır bir şekilde, 5 yaşını 1 ay geçe,kendisinin bile farkında olmadığı bir biçimde (nasıl öğrendin diyenlere "bilmem,kendiliğinden oldu" cevabını veriyor) kimseye çaktırmadan, ansızın,sessiz sakin okumaya başladı.


YA'dan da alışık olduğum bu duruma(hemen hemen aynı dönemlerdi fakat RU biraz daha hızlı çıktı) açıkçası RU da hazırlıksız yakalandım.Zira YA okumaya hazır ve hevesli idi bu nedenle sürekli sorgulardı dolayısıyla yakın zamanda okuyacağını kestirebiliyordum.Fakat RU sessiz sedasız, belki abisinin ödev çalışmaları sırasında kaptıklarıyla hazırladı kendini ve ansızın döküverdi tüm biriktirdiklerini ortaya.

Fotoğraf o dumura uğradığımız andan bir kare.Rutin uyku öncesi kitap okuma hazırlıkları sırasında eline geçirdiği "Dev Şalgam" adlı kitaptan bir iki kelime mırıldanınca önce göz aşinalığı kurduğu kelimeler olduğunu düşünüp üstünde durmadım fakat devamı gelince bir kucaklayıp havalara zıplatmadığımız kaldı çocuğu..

Biricik kuzum ZE'de geride kaldığını düşünüp eziklik hissetmiş olacak ki "anne bak bende okuyabiliyor muyum?" diye elindeki kitaptan kelimeleri harf harf okuyarak takdir bekledi tarafımızdan,ee bizde ettik tabi ;)
Hiiiçççç acele etme bebeğim,abin ve ikizin seri çıktı biraz,sen geriden ama keyifle arşınla o yolları..Üstelik ben senden başka dallarda çoookk umutluyum...
Dilerim annenin yapamadığını sen yap; güzel sanatların herhangi bir dalında eğitim gör ve seni mutlu edecek, aşık olduğun bir mesleğe sahip ol..

Ne yaparlarsa yapsınlar ama hep mutlu olsunlar,tüm anne kuzuları...

4 yorum:

  1. Maşallah :) ama gercekten küçük prensesin isi zor. Operim:)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah maşallah! Bu Rüzgarlar bir fena :D

    YanıtlaSil
  3. maşallah, allah nazarlardan saklasın..

    YanıtlaSil
  4. mutlu oldukları bir meslekleri olsun akıllı bıdıkların ;)

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails