2 Ağustos 2013 Cuma

Affet blogcum seni pek ihmal ettim...

Ahhh be blogcum,ne oldu bize böyle???
Pek ayrı düştük nicedir...
Senin yerin başka kalbimde diyeceğim ama inandırıcı olmayacak biliyorum,o nedenle bütün mazeretlerimi bir kenara bırakıp hiçbir şey olmamış gibi kaldığımız yerden devam ediyorum :)

Nisandan bu yana pek çok gelişme oldu yaşamımızda;şükür ki büyük bir kısmı olumlu ve keyifli gelişmeler iken hüzünlendiren durumlar da olmadı değil maalesef..

Kronolojik olarak kısa kısa özet geçeyim:

* Benim asırlık çınar babannem ne yazık ki artık hayatta değil.( 07 Haziran 2013 Cuma ). 90 larını süren atom karıncam canım babannem herkese nasip olmasını dileyeceğim bir hayatı geride bırakarak artık gitmeyi çok istediği yere vardı sonunda.Hiç ölmeyecekmiş gibi,ben varolduğum sürece o hep hayatımızın bir parçası olacakmış gibi gelirdi oysa...Her telefon görüşmemizde "emanetini almadı" diyerek artık hayatla bağlarını koparmış görüntüsü verse de aslında O, yaşama sıkı sıkıya bağlı,sağlığına oldukça dikkat eden,dakka yerinde durmayan,son birkaç sene dışında her işini kendi yapan,sabahın 5 inde kalkıp işine gücüne bakan,etini,sütünü,yoğurdunu, yumurtasını eksik etmeyen,oldukça matrak,şen şakrak,kin tutmak nedir bilmeyen nev-i şahsına münhasır bir insandı O...Ölümünün ardından torun tombalak tüm ailenin günler boyunca gülümseyen yüzlerle ona dair anılar hakkında konuştuğu bir EKOL dü O.
Dilerim yerinde rahat ve huzurlusundur..
Seni de,şekerli erişteni de asla unutmayacağım citlek Hacerimmm(çok konuştuğu için konu komşu tarafından kendisine takılan lakabıydı bu)...

* YA, ilk ilköğretim yıl sonu karnesini aldı ve notlarıyla bizi pek memnun etti..

* Ve sonunda ben teyze oldum.21 Haziran 2013 Cuma günü minicik bir beden varlığıyla bizi tarifsiz duygularla tanıştırdı.İnsan, evladından başka kimseyi böyle derin bir hisle sevemez gibi geliyor ya hani;sevebilirmiş meğer...Teyze olmak anne olmaya eşdeğermiş..Hamilelik süresince doktorlar bizi epey endişelendirse de çok şükür ki sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi karaböcüğüm..Hergün görmek,mis kokusunu içime çekmek istiyorum ama mesafeler engel oluyor maalesef.
4.cü çocuğum,minik kuzum,iyi ki girdin hayatımıza..
Hoşgeldin Tibet'immmm...

*  YA&RUve ZE yaz okuluna başladılar.Spor ağırlıklı tam gün devam ettikleri okulda şimdilik keyifleri yerinde görünüyor.Yüzme,basketbol,salon futbolu,tenis,badminton,satranç,drama,sanatsal faaliyetlerden oluşan okulun içeriği bizim açımızdan da tatmin edici diyebiliriz.Ağustos sonuna değin sürecek okulun ardından bizim YARUZE  triosu aynı ilköğretim okulunda (RU ve ZE anasınıfında) devam edecekler öğrenim hayatlarına,tabi hayırlısıyla...Artık RU ve ZE için kreş dönemi kapandı velhasıl...

* Haziran sonunda bir haftalık deniz,kum,güneş tatilimizi yaptık.Fethiye'de idik.Erkek kardeşim,eşi,kuzenim, eşi ve çocuğu ile birlikte keyifli bir 1 hafta geçirdik.Çocuklar bu senede üzmediler bizi.Kendi hallerinde tadını çıkardılar tatilin...Tatil gibisi yok...

* İş hayatı aynı hızla devam ediyor.Bol koşturmacalı,bazen sıkıcı,bazen nasıl geçtiğini bile anlamadığım, toplantılar için günü birlik şehir dışı seyahatler ederek,evle arasında sıkı mekikler dokuyarak geçiyor bir şekilde...Ev,iş,çocuklar,şahsi hayat sarmalında ara sıra tökezleyerek de olsa ilerliyoruz işte...Bu ara bir de taşınma mevzuları girdi gündemimize.Çocukların okul durumu ve eve artık sığamaz oluşumuzun sonucu olarak kendimize ait evimizi kiraya verip,kiralık ev arayışına girdik.Şimdilik girişimlerimizden olumlu bir sonuç çıkmadı fakat Ağustos sonuna dek bu işi çözüme kavuşturmalıyız hayırlısıyla...

İşte böyle blogcum,bizim mütevazi hayatımızdan kısa bir özetle vuslata ermiş olalım ne dersin?Dilerim uzun ayrılıklar girmesin bir daha aramıza...

Fotosuz,renksiz bir yayın oldu ama o kadarını idare ediver azcık ;)


10 yorum:

  1. mekanı cennet olsun hacer ninenin..
    dopdolu geçmiş vakitler,bizim bloglarımız anlayışlıdır ki,,
    hoş görürler bizi,kaldığımız yerden dewam..;)
    sevgiler canım..:)

    YanıtlaSil
  2. Aynı şeyi ben de yaptım ve tam 6 ay ara verdim yazmaya. İhanet etmiş gibi hissediyor insan bloguna.
    Noldu bize böyle :((

    YanıtlaSil
  3. Allah mekanını cennet eylesin inşallah tüm yakınlarımızın

    YanıtlaSil
  4. mekanı cennet olsun babaanciğinin..bloglar hep öyle sanırsam bu akıllı telefonlar tek suçlu:)

    YanıtlaSil
  5. Gönül tatlım vallahi özletmiştin artık. Face den taciz ediyordum seni zaten :) yazmıyorsun diye :) her şey yolunda ilerler ve istediğin gibi bir ev bulursun inşallah canım. Artık bu kadar ara verme :) tatil fotolarını bekliyorum merakla, öpüyorum seni canım.

    YanıtlaSil
  6. Sevinçli pek çok haberin yanında üzücü bir haber, başınız sağolsun Allah rahmet eylesin babaannenize...

    YanıtlaSil
  7. ig den takipte olduğumdan herbirinden haberim var ama burdan okumak ayrı bi tat ... erteleme inş bu kadar :)
    buarada tibet annesine babasına teyzesine hayırlı bi evlat olur inşş :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. olsun yazmışsın ya... Allah rahmet etsin diyeyim ben gene ve kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  9. Mekanı cennet olsun,Allah rahmet eylesin,geride kalanlarına allah sabırlar versin

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails