17 Eylül 2012 Pazartesi

Tık tık tık...

Şişşşttttt YARUZE'nin annesi,orda mısın?
Oralardaysan bir ses ver..Arada bir cee-ee de git..
Ne çok şey var anlatman gereken oysa,biriktirme bu kadar..
Çocuklar ne alemde?Tatil nasıl geçti?İş güç nasıl gidiyor?YA okula başladı,gelişmelerden bahset hele...
İş hayatı çekti mi seni girdabın içine?
Soyutlandın mı hayatın genelinden?
Yorgunluktan sızıp kalıyor musun yoksa?
Ya da heves mi bırakmadı bu tempo sende?
Ama ihmal etme buraları,öksüz bırakma..
Es ver arada,mola ver bu durakta;hem bak iyi gelecek sana da..
Hadi dön yuvana,anlat hele ne var ne yok sizin oralarda?
Bekliyorum ben seni vefayla,özlemle,sabırla...

                                                                   Hasretle yuvaya dönmeni bekleyen blogcuğun...

9 yorum:

  1. doğru söze ne hacet:) beklemedeyiz....

    YanıtlaSil
  2. valla blogcuğa hak vermemek ne mümkün :))

    YanıtlaSil
  3. :)) Ya'ya okulda mutluluklar. Başası zaten ardından gelir.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Blogceğiz dile geldi sonunda!Hislerimize de tercüman oldu:)Çalışmadığım halde özellikle son iki haftadır sabah 6 gece 12 koşuyorum.Değil blogla uğraşmak aynada kendime bakacak fırsatım olmuyor.Kısacası;seni anlıyorum.Allah kolaylıklar versin..

    YanıtlaSil
  5. Aynen blogunun dusuncelerine katiliyorum bendeee, Dön bebegiiim :)) Bu arada bende anladim ki calisirken blogla ilgilwnmek daha kolaymis sanki.Evdeyken yuzune bakamiyorum bende nedense :))

    YanıtlaSil
  6. neredesin yaruze'nin annesi? :)

    YanıtlaSil
  7. Blogger arkadaşların da seni beklyor Gönülüm

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails