16 Ocak 2013 Çarşamba

space of freedom...

RU ve ZE okulda uzay konusunu işliyorlar bu hafta.Yani anlattıklarından yola çıkarak ben öyle düşünüyorum.
Dün diyor ki ZE:

Z:  -Anne biliyor musun uzayda başka gezegenlerde var..
A:  -hımm evet kızım,kaç tane olduğunu da biliyor musun peki?
Z:  - evet 9 tane
diyor ve başlıyoruz saymaya:
A&Z: -Merkür,Venüs,Dünya,Mars...
bir sessizlik oluyor ve RU tam o anda atılıyor ordan:
-Nisan,Mayıs,Haziran...
  :)

Rüzgar gibi esip geçtiğimiz günler...
Bu sabah kahvaltı hazırlarken RU yine yanımda öğrendiklerinden bir kuple sunuyor:

-Anne biliyor musun dünyamızda yer çekimi var.
-Evet oğlum
diyor ve elimde bulunan(kırılmayacağından emin olduğum ya da öyle umud ettiğim) küçük nane yağı şişesini yere atıyorum(deneysel yaklaşacağız diye kafa göz yarmasak bari)
-Bak işte yer çekimi olduğu için bu şişe yere düştü ama biliyor musun uzayda yer çekimi yok
-Evet biliyorum uzaydaki adamlar havada geziyorlar diyor ve ekliyor:
-Uzayda ne güzel özgürlük var dimi anne?
-!!!???
Jonathan ruhlu oğlum benim...
Süperman yer çekimine karşı...

6 yorum:

  1. yaz ki unutma gönül çok güzel :))))

    YanıtlaSil
  2. oyyy, insan bebekliklerini özlüyor dimi, bende bayılıyoprum eski resimlerini karıştırmaya...

    YanıtlaSil
  3. Ve devam, Perşembe , Cuma, C.tesi :)

    YanıtlaSil
  4. oy oy özgür kuzucuk:))öperim onu:))

    YanıtlaSil
  5. Gezegenlerden, günlere geçişe çoook güldümmmm...
    Hay sen çok yaşa güzel çocuk :)
    Sizi bulduğuma çok sevindim, çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails