20 Şubat 2013 Çarşamba

Yuvadan erken uçtu...

RU ve ZE, malum ikiz.YA 2,5 yaşında idi onlar aramıza katıldıklarında..
Gelişleriyle hayatımızın ne denli zorlaştığını bir kere daha anlatmaya lüzum yok.Doğduklarından bu yana anneanne&dede&dayı destekli büyütüp getirdik bu yaşa.Bir dönem dönüşümlü olarak onlarda kaldı bir gün ZE,bir gün RU sırayla..Yakın olmalarının da artısıyla...

Dolayısıyla alışkınlardı onlar yuvadan ayrılmaya.Lakin YA hiç ayrılmadı bizden şimdiye dek.Çok nadirdir-o da eğer orada uyumuşsa ve ben sabahında işe gideceğimden uyandırmamak için-anneanne de gecelemesi.Kendilerini çok sevdiği halde -ki dayısına aşıktır resmen-istemez,kabul etmez kalmayı anneannesi dahi olsa...O nadir gecelerden birinde hiç huyu olmadığı halde gece uyanıp büyük çıngar çıkarmışlığı vardır öyle ki:
" Ben burda kalmak istemiyorum,kendi ailemi istiyorum.Ben ailemi çok seviyorum,sizi istemiyorummm" falan şeklinde...
Asla ve kat'a kabul etmez(di) kendi evi dışında kalmayı;ta ki sömestr tatiline dek...

Sabahları boş yere erkenden uyanmasın,dinlensin yavrucak diyerek anneannede kalmayı nasıl olduysa kabul ettiği bir akşam olanlar oldu ve o gün bugündür biricik ilk göz ağrım yuvadan uçtu!!!

Akşamları okuldan alıyoruz,evde yemeğini yiyor,ödevlerini yapıyor,birazcık kardeşleriyle vakit geçirip uyku saatine yakın "baba beni anneannemlere bırakır mısın?" talebiyle beraber 2.ci yuvasına uçuyor kuzu..
Bize göre ikinci yuva da O'nun nazarında birinci sıraya çoktan yerleşti bile.Zira geçenlerde annemlerde olduğumuz bir akşam laf arasında "sizin evde" bahsini bile kurar oldu artık...

Dün akşam giderken "anne yarın burada kalırım söz" diyor birde sıpa :)

Ee tabi evdeki sıkı disiplin orada yok.."Şu saatte uyunacak,hergün bir kitap okunacak,ödevler bitmeden TV izlenmeyecek bla bla...Anneanneyle oturup "Kim milyoner olmak ister" falan izliyorlar geç saatlere dek..
Bir de anneannesiyle yatıyormuş gece...Ohhh sıcacık,bende pek severdim annemle yatmayı,yumuşak yumuşak yastık niyetine mis gibi...

Anlayacağın blogcum,oğlan yuvadan uçtu;üstelik tahminimden pek erken...
Canı sağolsun,yabancıya vermedik nasılsa ;)

17 yorum:

  1. Benim oğlanda Anneannede kalmayı hiç istemiyor evimi istiyorum der hep ve ben çok mutlu olurdum benim kide böyle yapar mı ki ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde hoşuma gidiyor tabi evine bu denli düşkün olması;mutlu olduğunun göstergesi gibi gelir bana..eee şimdi aksi mi o halde??? :(
      Ama anneannesinde kalması da hoşuma gidiyor.Onlara arkadaşlık etmesi,kendine yakın görmesi,anneanne&dede sıcaklığını hissetmesi...
      hemde sabah eziyet çekmiyor böylelikle..Öğlenci çocuk bizimle birlikte 8 de ayaklanıyordu garibim..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. özlemem mi?
      Yanımdayken bile özlüyorum ki ben O'nu...

      Sil
  3. ayy ben bazen eşimle nöbetler çakıştığında bırakıyorum ama sabahı zor ediyoruz ikimizde...bigün sabah erken kalkmasın diye anneme burakıp eve geldik de ev ne boş gelmişti gözüme...olsun yaa gürültüleri kafa şişirmeleride güzel....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk başlarda garip geliyor insana ama 2 tane daha olunca evde çok da ağır gelmiyor sanırım :)

      Sil
  4. Bizimki de bıraksan her yerde kalır modda bu ara,hele ki çocuklu evse gittiği ama ben o evde olmayınca uyuyamıyorum bir süre,eksiklik hissediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yamaç tek iken eşim hep derdi ki:
      "O'nun evde nefes aldığını bilicem,o bile yeter"
      Ama 2.ci 3.cü den sonra bir nebze hafifliyor insanın sızısı..

      Sil
  5. siz olanları kabullenmiş gibi görünüyorsunuz ama gönlünüzden acaba neler geçiyor,ama şimdiden alışmakta fayda var ileride eğitimleri için yuvadan uzak kalınca tekrar üzülmezsiniz,saygılarımla

    YanıtlaSil
  6. kafa dinliyordur o şimdi bir de, hem de tek o var çocuk, gözbebeği şimdi anneannede.. kusura bakma arkadaşım, ben olsam ben de kalırdım anneannede:)

    YanıtlaSil
  7. oy neyseki yabancıya gitmemiş:))zehra da asla kabul etmiyor başka yerde kalmayı bi olmadan.Tabi anneanne ile dede uzakta olunca öyle bir şansıda kalmıyor maalesef:))bende çok isterdim yakın olalım bırakayım ama kader diyelim...çok şanslısınız vesselam rabbim mutluluğunuzu daim etsn inş.

    YanıtlaSil
  8. çocuklar için anane başka bişiydir ya.. bolca şımarma, bolca oyun, bolca özgürlük.. çocuk niye eve gelsin ki orada ki rahatlığını bırakıp..

    YanıtlaSil
  9. Dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanı be Gönül'üm. İçin rahat olsun.
    Ben şimdi anneannemde kalsam var ya. Dedemle üstüme titrerler vallahi.
    Hele anneanne yemekleri offf.

    YanıtlaSil
  10. ne şanslısın ya maaşallah diyelim

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails