6 Eylül 2010 Pazartesi

Cennete bir melek daha....

Bugün,

daha yeni takip etmeye başladığım bir blogda,

minicik bedeni,adını bile telafuz edemediğim garip bir hastalıkla (nöroblastoma) boğuşmakla geçmiş,
Nehir adında sevimli mi sevimli bir kızın acı haberini öğrendim.

Minik bedeni,büyüklerin bile kolay kolay taşıyamayacağı bu ağır yükü taşımaya dayanamamış ve sonunda yenilmiş...

Anne olmadan insan böyle bir durumdan ne kadar etkilenir bilmiyorum ama ben kahroldum,mahfoldum...
Öğrendiğimden beri,resimlerine bakıp kendime zulmediyorum...

Annesinin acısını düşünmek bile istemiyorum...tarifi yok,tesellisi yok,yok,yok....
Allah sonsuz sabırlar versin,

3,5 yıllık kısacık yaşamında nelere göğüs germiş,yaşıtlarının aksine ne çok şeyden mahrum kalmış...

Allah bu kutsal gecede,hepimizin evlatlarına sağlık,mutluluk ve huzur versin,

ve onları bizlere bağışlasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails