12 Temmuz 2011 Salı

Lafla Dövülmek...

YA bu aralar fazla asi bir çocuk haline geldi.Dönemsel huysuzluklardan birine takıldık yine sanırım.Ne istesem,ne söylesem,neden dolayı ikaz etsem hep geri püskürtülüyor YA tarafından.Bende sıcakların etkisiyle sanırım,biraz daha fazla tahammülsüz ve asabiyim.Dolayısıyla bu aralar ikimiz arasında soğuk rüzgarlar esmekte...
Her söylediğime isyankar cümlelerle karşılık veriyor,yahut bir konuda ikaz etmeye,yaptığının doğru olmadığını söylemeye çalıştığımda beni dinlemiyor bile,kafasını çevirip başka şeylerle meşgul oluyor.Bu da beni deli ediyor.Dikkate alınmadığım hissi sinirlerimi gerim gerim geriyor.Bas bas bağırıp çağıran iki kişi olduk evde ve bu çok seslilik beni iyice asabileştiriyor.
Benlik kanıtlama savaşı sanırım bu dönemin adı.Kendi kararlarını kendi vermek istemesi,bizden gelen direktifleri reddedişi,isyan nöbetlerine girişi,hep kendininde birey olduğunu kanıtlamaya yönelik girişimler diye tahmin ediyorum.Bende bazen egolarıma yenilip,tabir-i caizse onunla sidik yarıştırıyorum.Hal böyle olunca evde bir gerginliktir sürüp gidiyor.Ahh sağduyu ahhh,ne lazımsın sen bana böylesi anlarda...
Dün ettiği bir laf,yüreğimin orta yerine koca bir kor parçası bıraktı deyim yerindeyse.Her zaman ki zıtlaşmalarımız neticesinde kulağına asılmamla(böylesi zamanlarda öyle içli bir ağlayışı vardır ki,kulağını çektiğimden canı yandığından değil de ona bu şekilde muamele etmemi hazmedemediğinden yanar canı) son bulan krizin üstünden,benim her zaman ki pişmanlık ve kendi kendimi yiyiş nöbetlerim sonunda,gidip yanına.;
-"Ne olurdu yavrucum biraz daha uysal olsaydın,bak sana kötü davrandığımda bende nasıl kahroluyorum görmüyor musun?Yaptığın hata idi ama bende sana bu şekilde davranmamalıydım.Kulağını çektiğim için özür dilerim,beni affet lütfen"  dedim.
Verdiği cevap beni perişan etti,
-"Annecim ben seni zaten hemen affediyorum ama kendimi affedemiyorum bir türlü".........
Ne denir şimdi bu lafın arkasından ?????

13 yorum:

  1. İnan ben bu lafa mahvoldum.Demek herşeyin farkında,yaptıklarının da yanlış olduğunu da biliyor sadece farklı davranmak bu dönemde elinden gelmiyor. Ama annesi kıyamam ben ona kendimi affedemiyorum ne demek off offf off içim çız etti çızz

    YanıtlaSil
  2. Ağlanır Gönülüm :(

    YanıtlaSil
  3. sanki büyük bir adam konusuyormus gibi hissettimmm..:(

    YanıtlaSil
  4. aaaahhhh kaya olmuş bu walla :)))

    YanıtlaSil
  5. Ah canim kiyamam. Boyundan buyuk laf etmis.

    YanıtlaSil
  6. zor diyecek bişey bulamıyor insan.ama inan o nöbetler herkese oluyor lafının dinlenmemesi insanı çıldırdıyor herşey bizim intediğimiz zaman olsun hemen olsun istiyoruz onlarında birer birey oldukları hiç aklımıza gelmiyor en sonunda da patlıyoruz ama hepimiz böyleyiz...

    YanıtlaSil
  7. kendimi yer bitirirdim herhal ben nasıl yaptım diye.allahım nasıl kısır bir döngü bu önce kız sonra vicdan ve bir daha sonra bir daha yapmamaya tövbe derken yine delirme ve kız.............

    uzar gider bu döngü bu işin içinden çıkan varsa beri gelsin.
    o tatlı dilli varlığa da maşallah nasıl bir farkındalık insanı ağlatır yani.

    YanıtlaSil
  8. çoğu zaman hatalarını bilseler de geri adım atmıyolar.. ya nın tavırlarını kızımınkine çok benzetiyorum...

    YanıtlaSil
  9. zaman zaman olur böyle ...geçicidir inşallah bu tavırları . acaba bizlerde çok mu sıkıyoruz. En azından kendi adıma köyle düşünüyorum

    YanıtlaSil
  10. Ay kıyamam ona alnının ortasından öpcen onu canım ya :)

    YanıtlaSil
  11. ah o tatlı dilleri,ah o masum halleri olmasa zaten:)
    nasılda koymuş son noktayı...
    kendini affedemiyormuş gururlu paşa...al ye ısır onu şimdi annesi...Maşallah!

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails