26 Haziran 2010 Cumartesi

Nasılda unuttum yahu...


Bloga dönüşümün heyecanı sarmışken beni 24 haziranın anlam ve önemini unutmuş olduğumu farkettim geçte olsa...

Evet evet sahiden benim minik mucizelerim 2 yıl önce bugün merhaba demişlerdi hayata ve ben bu özel güne dair miniklerime bir not bile bırakmadım maalesef...Geçte olsa telafi edeyim hatamı ve bir iki satır kelam edeyim yavru kuşlarıma...

Zeynep'im ve Rüzgar'ım;
2 yıl önce minicik varlığınızla yepyeni bir macera ve deneyim yaşattınız bizlere...Kah güldürdünüz kah ağlattınız,stres sebebi oldunuz bazen...zor zamanlar geçirttiniz kabul ama sevginizle üstesinden gelinmeyecek ne olabilirdi ki...Varlığınızla her yönden çoğaldık böylede devam edecek...
Anneniz,babanız ve abiniz olarak bilesiniz ki sizi çoookkk seviyoruz...
Mutlu senelerr....

Makbule geçti mi dersiniz????

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails