29 Haziran 2010 Salı

Oğlumla başbaşa...


İkizler doğduğundan beri geçen yıl ki 4 günlük Çeşme kaçamağını saymazsak doğru dürüst bir tatil yapamadık maalesef...Bu yılda babamızın iş değişikliğinden dolayı tatil planımız yoktu aslında.Ama ben hep beraber olamasakta Yamaç'ı alıp kaçmak istiyorum bir yerlere,ve bunu her zamankinden çok istiyorum.Çünkü ikimizinde buna gerçekten çoookkk ihtiyacı var.Oğluşum yorucu bir okul sezonu geçirdi bense zaten hep yorgun bunun ikimizede çok iyi geleceğini düşünüyorum.Başbaşa,öpüş koklaş,her dakika beraber,sakin,huzurlu ve deniz,kum,güneş...Daha ne olsun..Şimdiden içim ısındı valla:)


Birkaç gündür harala gürele yer bakınıyorum.Henüz karar veremedim ama mevki olarak büyük ihtimalle Bodrum düşünüyorum.Biran önce bu işi halledip yola koyulmak lazım.Doldurup valize kovayı,küreği,bol bol kitabı açılmak lazım Egenin mavi sularına...Şöyleee derin bir sükunet depolayıp,tüm sene yetecek kadar huzur çekip içimize yenilenip dönelim evimize....



.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails