2 Haziran 2011 Perşembe

Yoğun ve Yorgun Günler / Kandil

Deli gibi koşturuyorum bu aralar.Ordan oraya,vızır vızır.Tezcanlılığımda girince işin içine,yorulmak nedir bilmeden  bir orada bir buradayım ama yine de hiçbir şeye yetişemiyorum.Hep aklımda tamamlayamadıklarım var ki,o beni hepsinden çok yoruyor.
Bir yanda tam gaz devam eden düğün hazırlıkları,diğer yandan çocukların yıl sonu gösterilerine yapılan  hazırlıklar,öte taraftan evin hiç bitmeyen rutin işleri ve nicedir ötelediğim derin temizlik mevzuları,eee çocuklar başlı başına yorgunluk ve meşguliyet nedeni malum.Daha ne olsun.Şu an yorgunluktan pestilim çıkmış haldeyim lakin hangi akla hizmetle hala ayaktayım onu anlayabilmek mümkün değil.Bu kadar eziyet bünyeye zulüm değil mi?Babama çekmişim ben,onun gibi yorulmak nedir bilmem.Onun gibi dinç kalabilmeyi de becerebilirim umarım.
Elbisemi aldım neyseki:)Geçen hafta Ankara'dan gelen kuzenimle beraber Kadıköy'e geçip,onca mağaza dolaştıktan sonra ilk girdiğimiz mağazaya dönüp ani bir kararla aldım düğün cicimi.Ama sonra Pendik'te ne elbiseler görüp de iç geçirdim,eyvahlandım.Ne yapalım kısmet işte.Umarım yanlış bir karar vermemişimdir.
Bugünde oğulcuklarımın giysilerini aldık,çok yakışıklı olacak kavalyelerim.Birini bırakır biriyle dans ederim artık,var mı benden şanslısı:))
Hafta sonuna günübirlik bir memleket yolculuğu var,ikizler ananede kalacak,YA bizimle gelecek.Dayı,teyze ve Hacercimle birlikte. 
Şimdi heyecanla yıl sonu müsameresini bekliyorum.Haftaya çarşamba akşamı,bakalım bizim minik sıpalar ne marifetler dökecekler ortaya..
Eee gidip yatayım artık,bacaklarım zonkluyor nitekim.Öğlen 13:30 dan beri non-stop ayaktayım,illallah çekmekte haklılar...

Bu arada yarın mübarek Regaip Kandili.
Tüm dostlarımın ve cümle İslam aleminin kandili mübarek olur inşallah.Ettiğiniz tüm duaların kabul olması dileklerimle...

13 yorum:

  1. Ya evde olmasaydın ve bunlarla uğraşsaydın daha zordu canım. Allah sağlık versin de tatlı heyecanlar bunlar.
    Şanslı kadın kavalyesi bol kadın:) Eminim doğru tercih yapmışsındır öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Canımcım senin de Regaip kandilin mübarek olsunn :)

    YanıtlaSil
  3. KOLAY GELSİN YARUZECİM..kandilin de mübarek olsun şimdiden..

    YanıtlaSil
  4. Allahım kolaylık versin canım seninde kandilin mübarek olsun

    YanıtlaSil
  5. hayırlı kandiller canım
    gönül biz işyerinde dinleniyoruz. eminim sen de çalışıyorken bu kadar yorulmuyordun
    ama anlattığın koşturmalar hep tatlı telaşlar.
    ben merak ediyorum seni. eminim çok güzel olacaksın. ve ne giyersen giy yok yakışacak. kraliçe prenses ve prensler. ve tabi ki kral.
    kardeşine mutluluklar dilerim

    YanıtlaSil
  6. Kosusuyorsun ama tatli heyecanlar bunlar. Cicini gule gule kullan. Okul gosterisinde basarilar dilerim.

    YanıtlaSil
  7. güzel yorgunluklar bunlar...gıdana dikkat et bari bünyen zayıf düşmesin...

    ve seninde kandilin mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  8. seninde kandilin mübarek olsun gönülcüm.
    bu arada nasıl bir güç ki kadındaki harça harça bitmiyor.
    allah kolaylık versin hemide çok

    YanıtlaSil
  9. Kandilimiz mübarek olsun canım...

    YanıtlaSil
  10. Ablam Allah kolaylıklar versin, kandilin mübarek olsun seninde öptüm :)

    YanıtlaSil
  11. epey yoğun bir dönem üstüste gelmiş ama hepsi de güzel gerçekten :) bol bol fotolamayı unutma :) regaip kandilin senin de mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  12. Seninde kandilin mubarek olsun :) Yogunluk, guzel sey :))

    YanıtlaSil
  13. Canımın içi sen Çankırı yolundayken okuyorum ben burayı.. geçmiş kandilin kutlu lsun.. Gel barışalım artık şarkısını söylüorum sana.. bilmiyorum nedendir:)

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails