13 Temmuz 2010 Salı

Bisiklet ve Toy Story

Yamaç yaklaşık 3 haftadır evde,sadece ptesi,çarşamba ve cumaları havuza gidiyor.Bu aralar müthiş bir bisiklet aşkı hasıl oldu kendisinde.Sabah kalkıyor bisiklet,akşam yatıyor bisiklet.4 tekerlekten 2 tekerleğe terfi edeli pek bir haz aldı bu meseleden...Düştü kalktı,bacaklar kollar morluk ve yara bereler içinde kaldı ama topu topu 3 saat gibi jet bir hızda 2 tekerlekli bisiklete adapte oldu benim azimli yavruşum...Şimdide bu özgüven sayesinde,bıraksanız selenin üstünde uyuyacak bir aşk depreşti bisiklete karşı...


Bu kadar enerji bu çocukların neresinde depolanıyor şaşıyorum doğrusu.Öğlen 2 saat boyunca yüzüyor yüzmenin etkisi malum uyku ve yorgunluk,arkasından eve geliyor ve ilk ricası "annecim bisiklete binebilir miyim?" oluyor."Oğlum yemek yiyelim,biraz nefes alalım,uzanalım" falan yooooo ne münasebet çocuk dopingli sanki,"hayır istemiyorum bahçeye çıkıp bisiklete binmek istiyorum" deyip kestirip atıyor.Eee ne yaparsın beyefendinin emri başımız üstüne deyip çıkartıyoruz artık.Dönüşte dili dışarda,koltuğa zor atmalı kendini diye düşünürseniz hata edersiniz.Hala yemekten sonra bir şansının daha olup olmadığını sorarak benim ağzımı açık bırakıp "bu çocuğun içinde bir yedek batarya  falan mı gizli???" diye düşünmeye sevk ediyor...

Gösterime girdi gireli Toy Story 3 pek bir ilgimi cezbediyor.Kaç gündür program yapıyor fakat Yamaç' ı kendime uyduramıyordum.Malum sebepten dolayı:)))Sonunda cuma günü ikna ettim ve beraberce gittik filme ve çoooooooookkkk beğendik.3 boyutlu oluşu daha bir cazip kılıyor filmi.Yamaç gözünü kırpmadan izledi.Bende en az belkide ondan daha fazla ilgiyle takip ettim ve şimdiden 4.cüyü merakla bekliyorum:))




Sinemadan dönüşte ne mi yapıldı???

Hala tahmin edemediyseniz ilk resme bakmanızı tavsiye ederim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails