31 Temmuz 2010 Cumartesi

3 Çocukla Camping??? Hmmm iyi fikir....




Ruhumda şu sıcak yaz günlerine nispet yaparcasına coşuyor bu aralar...
Hergün ayna karşısına geçip makyaj yapmam ve kendime iyi bakmam bunun ilk ve en büyük kanıtı...
İyi hissediyorum kendimi...Alıştım sanırım bu yoğun tempoya ve artık gerçekten güçlü bir bünye ve sağlam bir beyne sahip olduğuma kendimde inanıyorum (dağına göre kar atasözüne zorla inandırdılar beni)...

İstiyorum ki biz çocuklara değil çocuklar bizim hayatımıza uyum sağlasınlar...
Onlar var diye neden olmak istediğim yerlerden,görüşmek istediğim insanlardan,katılmak istediğim toplaşmalardan alıkoyayım ki kendimi...
Kimileri 3 çocukla nasıl bu kadar aktif olabiliyorsun diyor ama olmayacak iş değil ki...Hele birde annem gibi bir jokerim varsa....Öpüyorum annecim ;)

Gözümde büyütmüyorum artık...
Başta epey zorlamıştı kabul,ama bu hayat benim ve bir şekilde eski düzenime kaldığım yerden devam etmeliyim..
Bir miktar yoruyor fakat olsun,her zaman herşey istediğimiz gibi olmuyor önemli olan zoru başarmak...

Şu ufak tefek maddi krizleride bir atlatalım daha yapacak çookk şey var çoooooookkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails