6 Ağustos 2010 Cuma

İyi Geldi....


Hafta sonu bir gece bir gün olmak üzere geçirdiğimiz süper bir camping deneyimimiz oldu...
Daha öncede olmuştu tabi de 3 çocukla bu bir ilk...
Söylenecek tek şey var,
Süperrrrrdi....


Arabamız station vagon olunca çocuklar için yatacak yer sorunu yaşamadık... Gece,salon salomanje rahatlığında uyku sağladık kuzulara..
Gündüzse zaten bize hiç yük olmadılar deniz ve kumu görünce....
İlk deniz deneyimlerinde çığlık çığlığa ağlayan minnoşlar artık su kuşu oldular desem yeridir...
Zeynep "hayııııı hayıııııııı" diye kıyametleri kopardı sudan çıkmamak için...
Rüzgarsa önceleri öcü gibi görürken suyu sonra keyiften dört köşe mest hallerinde tamamladı günü....
Yamaç zaten oldum olası sever denizi ve kumu,uzaktan görünce başlar "anneeee ben denize giricem" nidalarına...


Yola çıkacağımız akşam Yamaç oyundan gelince eve,
"Hadi oğlum hazırlanalım birazdan Ağvaya gidicez" dediğimde
"Anne akşam akşam denize mi gidilir?"
diye tepki verse de,sabahında, yolda uyuyakalmasından mütevellit,
"yaa anne ben çok sevdim burda kalmayı,bi daha gelelim ama ben uyumayayım,çadırda kalmak istiyorum"
diyerek bu işten pek hoşlandığını ortaya koydu ziyadesiyle...


Vıcık vıcık kuma bulansakta,
Yemek hazırlamak pek bir yorsa da,
Çanta hazırlamak ve toparlamak darlandırsa da,
Kakaların,çişlerin ardı arkası kesilmese de,(gerçi formül üretildi bu konuya)
Herşey Dahil otellerin konforuna alışan bünyeye bu tempo ağır gelsede,
Dönüş yolunda trafikte işkence çeksekte,
Eve dönüşte duştu,yemekti,valiz boşaltmaktı,eşya toparlamaktı,çamaşır yıkamaktı,çocuk uyutmaktı derken günün yorgunluğuna yorgunluk ilave etsekte,


Değdi değdi herşeye değdi....
Gezi arkadaşlarımızda kafa dengi olunca keyifli ve eğlenceli bir hafta sonu oldu bizimkisi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails