12 Ağustos 2010 Perşembe

Neden???



"Anne Neden hava bu kadar sıcak?"

"Anne arabalar Neden buraya park etmiş?"

"Anne yerler Neden ıslak ıslak?

"Anne Neden akşam güneş çıkmıyor?"

"Anne çocuk çöpünü Neden dışarı attı?"

"Anne Neden arabanın arkasından siyah duman çıkıyor?"

"Anne Neden şu adam sigara içiyor?"


Neden,Neden,Neden???.............


Bir çocuk 2,5 saatlik gezinti sırasında annesine kaç defa "Neden?" sorusunu sorar bir tahmininiz var mı???
Valla kesin sayısını tutmadım ama iki lafın birinin "Neden" olduğunu ve çenesinin yol boyu kapanmadığını düşünürseniz varın siz karar verin buna çünkü benim bu "Neden?" lere cevap yetiştirmekten beynim sulandı desem yeridir.

Ben eskiden de bu kadar sabırlımıydım yoksa birinci çocuğun ardından ikiz doğurarak sinirlerimi mi uyuşturdum bilemeyeceğim ama bütün bu "Neden?" le başlayan cümlelere tek tek ve sabırla cevap verdiğim için kendi kendime bir teşekkürü borç biliyorum artık:)


4,5 yaşında hayatının ilkbaharını yaşayan bir çocuk bu kadar "Neden?" sorusunu hayatı tanımak için mi?, maksat muhabbet olsun diye mi?,sırf meraktan mı?,yoksa annesini çıldırtmak için mi sorar bilmiyorum fakat gayesi neyse umarım çabuk ulaşır çünkü yazın bu sıcağında hele hele dışarı çıkma gafletinde bulunulmuşsa hiiiççç çekilmiyor...

Duymazdan geleyim artık diyorum ona da annelik içgüdülerim elvermiyor...


2,5 saat sonunda yorulduğunu söyleyen çocuğa annesi ne der peki???

"Oğlum azcık susta çenen dinlensin en azından!!!"




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails