11 Ağustos 2010 Çarşamba

Sevgiyle nice Sekizlere...

Daha dün gibi işyerimin kapısından içeri girişi,üzerimde bıraktığı ilk intibanın ardından edilen içten sohbet ve sonrasında iş arkadaşıma yaptığım "işte ben böyle bir adamla evlenirim" düşüncesinin 5 ayda gerçeğe dönüşüverişi....

Bazen diyorum ki; karşı karşıya geldiğimiz ilk an hiç geçer miydi aklımdan "ben bu adamla evleneceğim,evlenmekle kalmayıp 3 tanede çocuk yapacağım"

Hayat denen şey böyle bişey işte;anlık olaylar,anlık karşılaşmalar,anlık hisler ,anlık durumlar insanın başına hiç tahmin etmeyeceği şeyler getiriyor.Bazen iyi,bazen kötü...

Çok şükür ki bizimkisi iyi olanlardan....



Öyle uzun uzun tanımadık birbirimizi ama tanıdığımız kadarıyla kafi geldi evliliğe yeterli vasıflarımız...En önemlisi beraberken çok mutluyduk ve ben çok güvende hissediyordum kendimi.Bu da benim ikili ilişkilerde en değer verdiğim olguydu zaten.

Ocak sonunda tanış,10 Mart flört başlangıcı,Nisanda evlilik teklifi,Mayıs 16 söz, 22 Haziran nişan ve Ağustos'un 10 unda Gönül SERİM ÖĞÜT oluverişim...
Çok hızlı gelişen bu sürecin gidişatı şükür ki genel yargıların aksine problemli olmadı.
Tabi ki yığınla tartışmalar yaşadık,birbirimizi kırdık hatta zaman zaman pişmanlıklar duyduk verdiğimiz karardan ötürü,ama sevgimiz tükenmedi çok şükür ki...


Şimdi 8 seneyi devirmenin keyfini yaşıyoruz...
Çok yol aldık her konuda;çok şeyi aştık,çok zorluklarla karşılaştık ama 3 tane hazine ederinde evlat  sahibi etti bu beraberlik bizi...

Şimdi 5 kişi ilerliyoruz bu yolculukta...
Önceden yani iki kişiyken arada sallanıyorduk sarsıntılarda;ama şimdi önümüz, arkamız, sağımız, solumuz yıkılmaz duvarlarla çevrili.Üç destek kuvvetten güç alıyoruz;hiçbir zorlukta yılmamak,abuk subuk konulara takılmamak kısacası hayata sıkı sıkıya tutunmak hususunda...

Sevgimiz pekişti;her koşulda ayakta kalmak için çok geçerli nedenlerimiz var.Yüzümüzdeki tek bir gülümsemeyle coşkulanan,en ufak bir homurtuda iştahları kapanan,tatları kaçan minik yüreklere sahibiz artık ve biliyoruz ki biz iyi olursak iyi onlarda....

Ve son söz Canım'a,

Hayatıma girdiğin günden beri, kimi zaman belli etmesemde,hep ne kadar şanslı olduğumu düşünmeme sebep oldun...Her konuda sonsuz desteğimdin...Sevginden o kadar emindim ki ,biliyorum ki ömrün yettiğince beni sevecek ve sadık kalacaksın...Çocuklarımıza süper bir baba,bana harika bir eş oldun.8 yıllık yolculuğumuzda bana hep İYİ Kİ dedirttin...

Ne kadar teşekkür etmeliyim sence???


Sevgiyle geçecek nice senelere.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails