23 Kasım 2010 Salı

Şükür kavuşturana...

Rüzgarcım 10 günlük bayram tatili sebebiyle anneannesi,dedesi ve dayısıyla gittiği memleket ziyaretinden bugün dönüyor.

Çok özledim bebeğimi.
Fıldır fıldır bakan gözlerini,ördek dudaklarını,annecim annecimle başlayan cümlelerini,paytak paytak koşturmalarını,herşeyini,her halini çok özledim canım oğlumun.

Bu ayrılık epey fazla sürdü ama bayramda da çalışmam münasebetiyle üçünden birinin gitmesi gerekiyordu ve en dışadönük Rüzgar olduğundan onu göndermeyi uygun bulduk.Umarım bu ayrılık onda kötü izler bırakmamıştır.

Birazdan çıkıp oğluşuma doğru koşar adım gideceğim eve.Bakalım görüşünce ne tepki verecek....

Herkesin çocuğu kendine özel fakat,

Benim çocuklarım gerçekten şahaneler yaaaa....

Binlerce şükür....

4 yorum:

  1. Ay, ay o nasıl bir özlemdir değil mi? Aşk yahu bunlara hisettiğimiz değil mi? Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada ben seni niye takip edemiyorum diyordum, bakıyorum blog gücellenmiş meğerse izlemeye almamışım.. şimdi de izin vermiyor izlemeye.. hayrolsun

    YanıtlaSil
  3. Bu arada yazdım mı emin olamadım seni mim-ledim .. tam şurda

    MimLenmiş Hayat - Gariplikler Komedyası

    dilersen yazarsın sen de.. çocuklardan vakit kalırsa.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Deli annem
    en kısa zamanda görevimi ifa etmeye çalışcağım...

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails