17 Ocak 2011 Pazartesi

Anne hasta ama....

Çocuklarla geçirilecek bir pazar günü olunca,tüm enerjisini toplaaarrr ve...


kendini onların mutlu olacağı dakikalara hizmet etmeye adar...

Yamaç'ın ilk buz pateni deneyimi.

deydi ama...


ps:Yamaç'ın ilk buz pateni deneyimi idi.Başta oldukça temkinli ve dikkatli davranarak kenarlardan tutuna tutuna ilerledi.Sonra koyverdi gitti...Nerdeyse salto atmaya bile başlayacak diye düşünmedim değil:)Şaka bir tarafa ilk deneme için oldukça başarılı idi canım oğlum.Her yanımdan geçtiğinde alkışladım yüreklendirmek için,o da her defasında daha bir cevvalleşti.
Yarım saat yetmedi,bir iki tur daha,lütfennn diye diretti.
Bitipte yanıma geldiğinde,
Aferin oğlum çok başarılıydın,tebrik ederim dedim,kendiyle gurur duyması adına
Ne dese beğenirsiniz?
Peki ödül olarak ne alıcaksın bana???
Hönk...!!!!

12 yorum:

  1. Selim'inki görsen bie şahaneydi. çocuk o kadar sosyal ve insana aç olunca altında paten ayakkabısı mı varmış, buzda mıymış, yanındaki hoca ne demiş umurunda değildi. Tek yaptığı hocanın elini tutarak tur atmak ve atarken gelene geçene laf atmak:)

    YanıtlaSil
  2. ohh,ne güzel olmuş Yamaç için,Canları okul götürüyor ara-sıra,ben de 1-2 kez Optimuma götürmüştüm,çocuklar bizden daha başarılı bu konularda :) sen de hasta hasta iyi çıkmışsın dışarı..

    YanıtlaSil
  3. ben de sabırsızlanıyorum elif i götürmek için ama biraz daha büyümesini bekliyorum.. geçmiş olsun bu arada...

    YanıtlaSil
  4. Deli annem,Selimden bu beklenirdi zaten.Öperim o kara yağızımdan.
    Haticecim valla bende daha önce çok niyetlendim ama bir türlü kısmet olmamıştı.Çok eğlendi ve acayip terledi.Şimdi ödüle bir alternetif daha eklemiş olduk.
    anne kaleminden,5 yaş sınırı va zaten.Her yerde aynı mıdır bilmyiorum ama götürmelisin bencede.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Aslı için istiyorum ama korkuyorum ben de...

    YanıtlaSil
  6. ne guzel yapmissiniz, bizde 5 yasini bekliyoruz :) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Evet annesi ne aldınız. şimdiki çocuklar öyle kuru kuru tebrikleri kabul ediyorlar mı hiç?

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, profilde Pendik yazıyordu, sanırım bu mekan da Gebze Center. Bu pazar biz de oradaydık hem de hasta hasta :))
    Bloguma hoşgeldin, bloguna hoşbuldum :)

    YanıtlaSil
  9. özlem anne,
    biz de 5 yaşımızı 20 gün sonra dolduracağız hadi kutlayalım dedik;)
    Sevgiler..
    Nehir İda,
    Çok haklısın,adama zaten ödül tadında keyifli anlar geçirmesine vesile oluyorsun o da bundan bile bir menfaat bekliyor.Biz bylemiydik yahu;)
    Sirar sende evimize hoşgeldin...
    Evet orası Gebze Center,demek sizde ordaydınız,aaa ne hoş,belkide karşılaşmışızdır.Sizde mi Pendikte oturuyorsunuz?

    YanıtlaSil
  10. Canım tekrar çok geçmiş olsun.Çok keyifli bir hafta sonu geçirmişsiniz fotoğrafların hepsi birbirinden güzel.Neşeniz hiç sönmesin.Ben de kızları götürmek istiyorum ama henüz çok erken biraz daha büyüseler koşa koşa gideceğiz sanırım zira onlardan daha hevesli olan bir anneleri var:)

    YanıtlaSil
  11. siten ne güzel olmuş:))) konuyla ne alaka dimi!.. benim kuzular büyücekteeee buz patenlerine gidicez deeee

    :)))öptüm, anneler hasta olmazzz onlar hep pasta yaparlar..

    not:kızım hasta oldum kızım dediğimde pasta deyip beni mutfağa götürüyor da..

    YanıtlaSil
  12. aman ne bileyim işte canım sıkıldıkça değiştiriyorum.Ama hala istediğim düzeni kuramadım.Deneyip deneyip değiştiriyorum.
    Öyle çabuk büyürler ki,ağzın açık kalakalırsın valla:)
    hahahahaytttt güzelmiş,hasta pasta

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails