27 Ocak 2011 Perşembe

Bunları da duymak da varmış...

Okulda Yılbaşı Kutlaması -
Noel Baba YA...

Dün öğlen bir iş için dışarı çıktığımda telefonum çaldı.
Arayan Yamaç'ın okulu.Ne zaman ekranda "Kreş" yazısı görsem kalbimin yerinde davullar çalınır gümbür gümbür.
Yine o halde açtım telefonu,öğretmenimizin sakin ve güleç tavrı sayesinde biraz rahatlar gibi oldum.
Hal hatır soruştuktan sonra,
-"Epeydir görüşemedik,hergün arardınız uzun zamandır aramayınca merak ettim" dedi.(yaklaşık 15 gündür aramamışım,bende farkında değildim)
-"aaaa evet dedim,o kadar yoğunum ki inanın fırsat bulamıyorum" dedim.

-"Tahmin ettim,tabi işiniz zor,3 çocuk,iş ev falan"
Halimden anlayan insanların olması hoş...
-"Siz aramayınca ben arayıp hem hatrınız sorayım hemde Yamaç'la ilgili bilgi vereyim istedim" dedi.
-"İyi ettiniz,umarım herşey yolundadır" dedim.
-"Hemde çok yolunda,hiç merak etmeyin" dedi,
ardından anlatmaya başladı
-"Yamaç gün geçtikçe daha ilgili,daha uyumlu,daha sakin,verilen sorumlulukları en iyi şekilde yerine getiren,derslerde oldukça aktif ve başarılı,arkadaşlarıyla ilişkilerinde çok uyumlu bir çocuk haline geldi.Matematik ve İngilizceye karşı çok ilgili ve başarılı,sorulan sorulara kendinden emin ve tereddütsüz cevaplar veriyor,6 yaş grubunda olmasına karşın(sene başında 5 yaş sınıfında olması gerekirken,yanlışlıkla 6 yaş grubu yani okul öncesi sınıfına dahil etmişler,sonradan fark edildi fakat o gruba uyumu sayesinde değişiklik yapmaya lüzum görmediler.) sınıftaki diğer çocuklardan çok daha atak ve iyi durumda.Çizgi çalışmalarında yine öyle,el uyumu çok iyi,zaten karnesinde de göreceksiniz ama,siz sürekli arayıp sorduğunuz için bu kez ben arayıp haber vermek istedim" dedi.
Mutluluğumu anlatacak kelime bulamadım,boğazım düğümlendi,sesim titredi ve hatta ağladım.Hep olumlu şeyler duyuyordum oğlumla ilgili ama bu kez özellikle arayıp söylemeleri ayrı bir gururlandırdı beni.Bunda öğretmenimizin payı elbetteki çok büyük ama Yamaç'daki potansiyel asla göz ardı edilemez.Bende evde yaptığımız tekrarlarda farkediyordum bunu.Sorduğum sorulara kendinden emin ve ikiletmeden cevap verişi dikkatimden kaçmıyordu.Bir kez duyduğu şeyi hemen kavrayabiliyor olması sevindiriyordu beni.
Hamile iken yediğim fındık,badem,ceviz,balık yağları boşa gitmemiş demek ki...:)
Oğlum büyümüşte okuldan övgü dolu telefonlar gelmeye başlamış,inanılır gibi değil.Rabbime binlerce şükür borçluyum bundan ötürü.Daha nice başarı dolu günleri nasip olur inşallah.

Ama bundan önemlisi,
Mutlu,hayatından tatmin sağlamış,sağlam kararlar verebilen,sorumluluk sahibi,hayırlı bir evlat ve insan olabilmesi...

Gerisi işin bonusu...

O'nun,dünyaya benim oğlum olarak gelmiş olması, zaten en büyük hediyem
Ötesi yok...

12 yorum:

  1. yeryüzünde bir annenin duymaktan en çok hoşlanaçağı konu; çocuğunun başarısı. Maşallah Yamaça, herşey gönlünüze göre olsun:))

    YanıtlaSil
  2. Canım benim ne mutlu sana.Ne güzel bir şey anne olarak bunları duyabilmek.Allah nazarlardan saklasın 41 kere maşallah.

    YanıtlaSil
  3. geçen iletişim haftası dolayısıyla okuldan aradılar kuzular anne babalarıyla görüşsün diye. ben de sizin gibi korkarak açmıştım tel. u.

    Darısı üniversiteden mezuniyetine inşallah. Başarı yoldaşları olsun. ne gurur verici. Ağlamamak elde mi ki?

    YanıtlaSil
  4. ne mutlu size.. umarim daha cok basarilarina taniklik edersiniz hayatta..

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim Gönül'üm. Ne kadar sevinsen ve gurur duysan az... :)

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim annesi, Yamaç başarılı olma yolunda sağlam adımlarla ilerliyor galiba.Alalh başarılarının devamını nasip etsin inşallah...Bu mutlululğun üzerine bir keyif kahvesi iyi gider galiba...Kolay gelsin arkadaşım

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Allah nazarlardan saklasın, inanın ben okuyunca duygulandım. İnsan evladı hakkında övgü duyuyunca 5 metre yukarı havalanıyor, zeplin misali yukarlarda geziyorsun..

    sevgiyle

    YanıtlaSil
  8. Tebrıkler, hayat boyu nıce basarılar yavruna;)

    YanıtlaSil
  9. Bir anne daha ne ister ki. Tebrik ederim Yamaç'ı ve tabi annesini:)
    Bizde öğretmen aradığında kimin çocuğu ile sorun yaşadı acaba yine mi idareye gönderildi diye açıyorum telefonu:))

    Yaruzeciğim Ballı Lokmam'a da dedim sayfa şablonunda bir sorun var i.explorer açıldığı an hata verip kapatıyor işyerinde hiç açamadım iki sayfayı da. Bilmem başka söyleyen de oldu mu?

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel, ne gurur verici durum, umarım hep böyle gider...

    YanıtlaSil
  11. tebrik ederim Gönülcüm,bak sen boşuna yiyorsun kendini,acıyorsun üstüne 2 kardeş geldi diye,çocuk daha ne yapsın,6 yaş sınıfında bile gösterebilmiş kendini,aferin ona,kocaman öpücük gönderiyoruz Canla birlikte ,inşaallah bu yıl daha çok oynarlar :)

    YanıtlaSil
  12. Açıyorum açıyorum:) Böyle iyi oldu.

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails