14 Ekim 2010 Perşembe

Bu 3 veledi kim doğurdu acaba? Babaları mı?

Biri tek biri çift olmak üzere tam 3 tane çocuk doğurdum,hemde çatır çatır tamamen doğal yollardan ama hala kuşkularım var acaba gerçekten ben mi babaları mı doğurdu bu çocukları diye???

Neden mi???

Uyku saatleri gelir hadi oğlum uyku vakti derim
"Masalı babam okusun" derler,

Hadi yavrucum gel beraber sarılıp uzanalım azcık derim,
Babam da gelsin derler,

Baba azcık ortadan kaybolsun
"Anne babam nerdeeeee?" diye divane olurlar,

Babayı dışarı çıkarken görsünler,arkasından;
"Bende babamla gidicem" diye 2 saat ağlayıp gözyaşı  dökerler,

Kapıdan içeri beraber girsek;
"Aaaaa babaaaaa geldi" diye hemen babaya koşarlar,

Baba eve azcık geç gelsin;
"Anne babam nerde kaldı?" diye sorgularlar,

Çocukların geneli "Anneeeee" diye ağlarken
Bizimkilerin çoğunlukla "Babaaaa" diye ağlamasına ne demeli???
.
.
.
.
vs vs vs...

Yemeklerini yapan ben,
Sofralarını kuran ben,
Yemediler ya da az yediler diye kafaya takıp sıyıran ben,
Üstünü başını yıkayan,ütülerini yapan,banyolarını yaptıran,kıyafetlerini satın alan,aman yavrularım üzülmesin,moralleri bozulmasın,ruh sağlığı olumsuz etkilenmesin diye her türlü detayı elimden geldiğince düşünen en çok ben(baba da iyidir haksızlık etmeyelim),gelişimlerinin normal seyrinde gitmesi için hiçbir şeyi es geçmemeye çalışan yine ben....

Eeeeee???

Papaz büyüsü falan mı yaptırdı acep babaları???(Büyüye falan inanmam o ayrı)

Ben düşünmeyim de kim düşünsün "bu çocukları kim doğurdu acaba?" diye...

2 yorum:

  1. :)))benim ki de farksız değil.. babaaammm diye melete melete bir seslenmesi koşup sarılması var.. ben bile allah allah diyorum etkilenip.. tüm zorunluluklar bizimle yaptıkları için eğlenme kısmı babalarına kalıyor sanırım..

    YanıtlaSil
  2. normal doguran ikiz annesi pek yok normalde, tanistigima cok memmnun oldum :)

    http://bumbletwinsplusone.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails