27 Ekim 2010 Çarşamba

Çocuklar ve hastalıklar...

Çocuk sayısı 3 olunca hastalık denen illet kapımızdan bir türlü defolup gitmiyor ne yazıkki...
Biri iyileşse öteki devralıyor hastalık nöbetini,
Bu böyle sürüüüüppp gidiyor.
Yazın biraz daha rahat oluyoruz sanki ama mevsim geçişleri ve kış,bizi içinden çıkılmaz bir hastalıklar dönencesine sokuyor maalesef...
Erkek çocukları daha mı hassas oluyorlar acaba bu bünye konusunda meraktayım doğrusu.Zira maşallah diyeyim kızım her iki küçük erkekten daha sağlam bu konuda.Es kaza hastalığı kaparsada daha hafif dozda atlatıveriyoruz şükür ki...
Ama ben böyle dedim ya,bugünden tezi yok Zeynep'te kapar şifayı,
hemde en azılısından...
Öyle bir dilim var benim...
Her seferinde eşek arısı soksun bu dili,bir daha yolunda giden hiçbir konuda laf etmeyeceğim diyorum ama duramıyorum ve anında dediğimin tersi oluveriyor.
Neyse canları sağolsunda herşey bir şekilde geçiyor işte.

Yamaç okullar açıldı açılalı hafif seyreden bir gribal enfeksiyona tutulmuştu,kuru öksürük,burun tıkanıklığı şeklinde.Dün gece sabaha doğruda kulak ağrısı eklendi buna...

Yavrucuğum ağrının etkisiyle 06:30 dan 08:00 e kadar ağladı durdu.Neyse ki babamız 08:00 gibi doktora götürdü ,
ve sonuç kulak enfeksiyonu :(

Sebep soğuk algınlığı mı yoksa dış etkenler mi bilmiyorum.Antibiyotik,ağrı kesici ve kulak damlasıyla döndüler eve.Geldiğinde hala ağrısı devam ediyordu bebeğimin.Bende o halde okula gönderemezdim tabi ki.Antibiyotik ve  ağrı kesiciyi içtikten sonra kulak damlasınıda damlattık ve bir 15 dk sonra rahatlamış olacak ki uykuya daldı canımın içi.
Bende işyerini arayıp biraz gecikeceğimi bildirdim.

1,5 saat kadar uyuduktan sonra kaldırdım zira artık işe gitmem gerekiyordu.Neyse ki geçmişti oğlumunda kulak ağrısı.Babamızı aradık ve okulun yolunu tuttuk öğlen öğlen...
Bende işyerinde doğru çıktım yola...

Daha sonra öğretmenini aradığımda tekrar bir kulak ağrısı başlamadığını ve keyfinin yerinde olduğunu söyledi de bende derin bir nefes aldım böylece...

Bir kere daha anladım ki;

Çocuk sahibi olmadan önce,hayatın sıkıntıları konusunda gerçekten çoook acemiymişiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails