13 Ekim 2010 Çarşamba

Sonbahar mı??? Iıı-ıııı



Bi teklifim var!!!

Mevsimler 3'e inse;
yazdan sonra sonbaharı atlayıp hemen kışa girsek mesela.KIŞında sadece kar yağsa bembeyaz pamuk gibi.Ardından mis gibi İLKBAHAR ve peşinden yine caaaanım YAZ.

Olmaz mı???

Sevmiyorum yaaa Sonbaharı sevmiyorum işte,

Pırıl pırıl güneşli,sokakların cıvıl cıvıl olduğu,geç saatlere kadar her anın tadını çıkarabileceğiniz,denizdi havuzdu şıpıdık şıpıdık keyif yapabileceğiniz sıcacık yaz günlerinin ardından tüm kasvetiyle,yağmuruyla,çamuruyla,soğuğuyla çıkagelir sonbahar...

Evden çıkasınız gelmez,monoton,sıkıcı günler ardı ardına geçiverir.Çocuklar evde sıkıntıdan bunalır,dolayısıyla bu size de sirayet eder.Onları oyalayacak türlü çeşitli aktiviteler icat etmeniz gerekir.Her bir aktivitenin ömrüde maksimum 15 dk dır.

Ömrümün son 2 sonbaharını evde anlattığım şekilde geçirdikten sonra bu yıl işe gidiyor olmam benim için aslında fenada olmadı hani.
Zira bu yılda evde ve copy paste şeklinde geçirseydim günleri sanırım şu şarkıyı marş bellerdim kendime:

Oynatmaya az kaldı doktorum nerde???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails