16 Ekim 2010 Cumartesi

Kızım aşık mı acaba???



Benim kıvırcık kuzumun ilgi duyduğu pek çok alan var şu sıralar.Puzzle yapmak,elinden kalem düşmeyecek kadar yazıyla,resimle meşgul olmak (öyle ki tüm vücudunu kendince şekillerle doldurmaya varacak kadar),üstelik yaşına göre oldukça anlamlı resimler çıkarıyor olması etkileyici.Umarım sanat dallarından en az birisiyle arası çok iyi olur.

Müzikte en çok ilgi gösterdiği konulardan biri.

Annesine çekmiş diyeceğim çünkü müziğe kabiliyetim taaa çocukluktan oldukça dikkat çekmiştir fakat üstüne yeterince düşmediğimden ziyan olup gitmesi beni hep üzdü yazık ki...

Halbuki beni en çok mutlu eden şey şarkı söylemekti,müzikle ilgili bir eğitim alıp ilerde yine müzikle ilgili bir işten para kazanıyor olmak ne büyük keyif olurdu oysa....

Kıvırcık kuzumda en az benim kadar ilgili müziğe..
Yeni bir şarkı duysun hemen dikkat kesilip öğrenmeye odaklanıyor ve dakkasında bişeyler kapıyor.Sadece hareketli pop şarkıları ya da çocuk şarkıları değil,
Mesela slow dinliyor
Örneğin şu şarkı.
Bayılıyor bu şarkıya.Şarkının ismide "Memet dayının şarkı" :)
Sanırım ilk dayısı dinletmiş bu şarkıyı aklında öyle yer etmiş..
Şarkıyı dinlerken ki hali görülmeye değer,kafasını kollarının üstüne kapatıp sanki hayal alemine dalıyor,sanırsın kör kütük aşık.Şarkı bitince kaldırıp "Anne yine aç" diyor bide...
Bu böyle sürüp gidiyor...
Ha sözlerinide ezberlemiş hemde tamamen

Öyle zannediyorum ki küçük kızım AŞIK!!!

Ama henüz 28 aylık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails