4 Ekim 2010 Pazartesi

Dopingli anne...

Flaş flaş flaş...

Tam 2 yıl 10 ay süren 7/24 annelik ve ev hanımlığı sıfatım 01 Ekim 2010 tarihi itibariyle sona ermiş bulunmaktadır:)

Artık sabah 08:00 akşam 17:30(hatta ilk günler 20:00) arası çalıştığı firmaya,saat 18:00 itibariyle de ailesine hizmet etmeye amade dopingli bir şahsiyet addediyorum kendimi...

Kuzuların birini okula,ikisini anneanneye emanet edip gitmek içimi epey burksa da hatta burkmakla kalmayıp yangın yerine çevirse de,dünya üzerinde tek çalışan anne çocuğu benimkiler değil diye teselli edip kendimi,daldım iş aleminin canhıraş koşturmacasına...

İnsan oğlu böyle işte,evdeyken "artık çalışmak istiyorum ayyy yeter artık çok bunaldım" nidaları atarak veryansın eder,
İşe girince de "offf çocuklarımdan ayrı olmak çok zor oldu yaaaa,keşke şimdi onların yanında olsaydım" diye kendiyle tezata düşerek ne edeceğini bilemez...

Herşey çocuklarım için diyerek fedakar anne modunda bir son cümle edip veda edeyim zira beni bekleyen bir yığın iş var daha...

Ben artık işte ve evde çalışan on kaplan gücünde bir anneyim ne de olsa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorulmadan yorumladığınız için teşekkür ederiz...

Related Posts with Thumbnails